راهکارهای افزایش لایک پست اینستاگرام!
photo
1400-08-25 00:56

 

1 - افزایش لایک اینستاگرام از طریق هشتگ

ساده ترین راه برای اینکه هم پست بیشتر دیده بشه و هم لایک بیشتری جذب کنه استفاده از هشتگ می باشد ، وقتی یک پست میذارید هر کلمه ای که مربوط به پستتون هست تو کپشنش با هشتگ بنویسید تا وقتی کسی توی اینستاگرام کلمه ای رو جستجو میکنه و یا دنبال هشتگ خاصی هست شاید پست شما هشتگ خاص اون شخص باشه و باعث بشه هم پست شما دیده بشه و هم اگه مورد پسند بود لایک کنه و حتی اگه خیلی بنظرش جذاب باشه پیج شما رو فالو کنه ، فقط از استفاده هشتگ زیاده روی نکنید چون دقیقا نتیجه برعکس میگیرید.

2 - زمان بندی

شاید بنظرتون مورد مهمی نباشه و فکر کنید که واقعا زمان ربطی به لایک پست نداشته باشه ولی بذارید با یه مثال بهتون بگم وقتی شما تو بازه زمانی کم چند تا پست داشته باشید حتی کسانی که پیجتونو فالو دارن احتمالش خیلی زیاده که همه پست های شمارو نبینن و فقط اخرین پست شما دیده بشه و لایک بخوره پس سعی کنید تو بازه زمانی کم چند تا پست نذارید حتی اینکار ممکنه فالوور شمارو اذیت کنه و پیجتونو آنفالو کنه که یعنی با ریزش فالوور هم مواجه میشید .

    3 - تگ کردن مکان پست

احتمال خیلی زیاد این اتفاق افتاده براتون که یه پست ببینید و از مکان پست خوشتون بیاد و روی مکان کلیک کنید تا پست های زیادی راجب اونجا ببینید و هرکدوم که مورد پسندتون بود لایک کنید ، در نتیجه وقتی یه پست میذارید که فکر میکنید مکان جذابی برای مخاطبان هست مکان پستو تگ کنید تا پستتون بیشتر دیده بشه و با افزایش لایک روبه رو بشید.

     4 - استوری بذارید!

میدونید چرا میگیم استوری بذارید و منظورمون از استوری چیه ؟اینکه اگه دقت کرده باشید آدم های معروف توی اینستاگرام وقتی یه پست میذارن برای بیشتر دیده شدن و لایک بیشتری گرفتن ، پستشونو ادد میکنن تو استوریشون ، معمولا بازدید استوری بیشتر از پست هست و با اینکار باعث میشه کسانی که دنبالتون میکنن و پستتونو ندیدن ، ببینن و لایک کنن .

    5 - پست های جدید و جذاب بذارید !

خود ما وقتی ببینیم یک پست قدیمی یا تکراریه بهش توجه نمیکنیم ولی اگه جدید باشه و نظرمون رو جلب کنه حتما میپسندیمش و کنجکاو میشیم که بقیه پست های پیجو ببینیم . پس اینو هم در نظر بگیرید که همه پستاتون اگه این ویژگی هارو داشته باشه ، وقتی کسی پیجتونو ببینه و مورد پسند باشه شمارو فالو میکنه .

ما این 5 روش که فکر میکنیم خیلی کار آمده و راحت میشه انجامش داد براتون به اشتراک گذاشتیم امیدواریم باعث رضایت شما عزیزان شده باشد.

اگر با دقت مطالعه کرده باشید متوجه این موضوع میشید که پست خیلی مهمه تو جذب فالوور و همینطور فالوور خیلی مهمه برای دیده شدن و لایک شدن پست ها و بازدید استوری پیج هم افزایش پیدا میکنه ، پس همه این موارد به هم متصل اگر همه چیز را در نظر بگیرید و با برنامه ریزی پیش بروید و از تجربیات دیگران استفاده کنید خیلی راحت میتونید به هدفتون برسید ، اگه هدفتون کسب و کار باشه خیلی راحت به درامد میرسید .

درسته یک مقدار زمان بره ولی نتیجه خوبی داره ، خوبیه این کسب و کار هم اینه که هر جایی باشید میتونید به کارتون برسید بدون اینکه محدودیت زمانی داشته باشید و یا حتی به بیرون از خونه برید .

نظرتون رو میتونین دایره پشتیبانی سمت راست بیان کنید

منتظر نظرات شما هستیم 🌹

kiamob.com


برای ارسال دیدگاه ، لطفا وارد شوید | اگر حساب ندارید همین حالا عضو شوید!